(( هد دستگاه لیزر))

هد دستگاه لیزر چیست؟

قطعه ای که لنز لیزر ، آینه لیزر و شلنگ هوای لیزر بر روی آن تعبیه شده است و روی محور  X قرار می گیرد و در جهات مختلف حرکت می کند ، هد لیزر نامیده می شود.

 

تهیه هد دستگاه لیزر:

هد دستگاه لیزر را می توانید با تماس با ما تهیه نمایید ، مشاورین ما از طریق تلفن و یا ایمیل آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

شماره تماس مدیر فروش:

۰۹۱۲۱۷۵۲۵۳۳

آنچه باید درباره پارت لیزر بدانید

پارت لیزریکی از بزرگترین مراکز فروش انواع دستگاه لیزر و قطعات دستگاه لیزر از جمله تیوب دستگاه لیزر و یکی از بزرگترین مرکز ارائه خدمات لیزری در ایران با چنددهه تجربه، دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 می باشد. شعار ما در پارت لیزر تمرکز بر روی پیشرفت و موفقیت مشتریان بوده که در تمام وجوه کار این مجموعه صدق می کند . چند دهه سابقه در زمینه فروش دستگاه لیزر ، دستگاه برش لیزر ،دستگاه لیزر حکاکی و ارائه خدمات لیزری و تامین قطعات دستگاه لیزر ، نشان از شایستگی پارت لیزر در ارائه خدمات بسیار مطلوب و باکیفیت نسبت به سایر رقبا می باشد. * فروش دستگاه برش لیزر و حکاکی مدرن همراه با تسهیلات ویژه زیر : – آموزش، نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها – فروش اقساطی دستگاه های حکاکی و برش لیزر در ابعاد مختلف – خدمات پس از فروش تمامی دستگاه برش لیزر و حکاکی در سراسر کشور * دارای مجهزترین و بهترین کارگاه و جدیدترین دستگاه های حکاکی با کیفیت و سرعت بالا جهت ارائه: – کلیه خدمات حکاکی و دستگاه برش لیزر . – کلیه خدمات پرینترهای رنگی بر روی فلزات و غیرفلزات. همچنین از دیگر خدمات ما ارائه سرویس، تعمیر و نگهداری دستگاه های برش و حک لیزری با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان مجرب و کارآزموده به عنوان مطرح ترین مجموعه لیزری در ایران است.