لنز دستگاه لیزر

در این بخش از معرفی محصولات قصد داریم شما رابا انواع لنز دستگاه لیزر که توسط پارت لیزر تامین میگردد آشنا کنیم.اما قبل از هر چیز باید به این موضوع بپردازیم که لنز لیزر چیست و چه کاربردی در دستگاه های لیزر دارد.لنز دستگاه لیزر متمرکز کردن پرتوهای لیزر روی سطح کار را انجام می دهد.لنز لیزر دارای انواع مختلفی می باشد مانند : لنز طلایی دستگاه لیزر ، لنز نقره ای لیزر و  لنز جیوه ای دستگاه لیزر و … حتما همانگونه که میدانید در میان قطعات دستگاه لیزر لنز لیزر از قطعات مهم آن دستگاه لیزر محسوب میشود.

در تعیین قیمت لنز دستگاه لیزر معیارهای متفاوتی از جمله سایز ، نکته کانونی و کشور تولید کننده (لنز لیزر آمریکایی ، لنز لیزر چینی ) و … مطرح میباشد.

 

 انواع لنز لیزر در پارت لیزر  :

در زمان خرید لنز دستگاه لیزر ما به مشتریانمان توصیه میکنیم که لنز لیزر و آینه دستگاه لیزر را باهم خریداری نمایند.پارت لیزر به عنوان بزرگترین وارد کننده دستگاه لیزر و قطعات دیتگاه لیزر در خاورمیانه این افتخار را دارد که کلیه ی قطعات مورد نیاز مشتریان خود را تامین نماید. جهت اخذ مشاوره و خرید انواع دستگاه لیزر و قطعات دستگاه لیزر کارشناسان فروش ما همواره پاسخگوی شما می باشند.

لنز یا عدسی برای هم کانون کردن اشعه لیزر از عدسی یا لنز استفاده میشود که در لیزر های مختلف از جنس متفاوتی میباشد و در لیزر CO2 عموما از لنزهای با روکش روی و قلع Zn و Sn و یا گالیم Ga و ژرمانیم Ge میباشد و بر اساس قطر و فاصله کانون یا فوکوس Focus طبقه بندی می باشد که فکوس ها بر اساس اینچ , لنز ۱/۵ و ۲ و ۲/۵ و ۳ و ۴ و ۵ و ۷ طبقه بندی میشود . کیفیت خروجی بیم لیزر بسیار در ارتباط با کیفیت لنز می باشد .

لنز دستگاه لیزر ۷ اینچی (۱۷۸ میلی متری):

لنز دستگاه لیزر ۵ اینچی (۱۲۵ میلی متری)

 

لنز دستگاه لیزر ۴ اینچی (۱۰۰ میلی متری)

لنز دستگاه لیزر ۳ اینچی (۷۶ میلی متری)

لنز دستگاه لیزر ۲٫۵ اینچی(۶۳٫۵ میلی متری)

لنز دستگاه لیزر ۲  اینچی (۵۰٫۸ میلی متری)