آینه دستگاه لیزر

در این صفحه از محصول قصد داریم در قطعه ی آینه دستگاه لیزر را به شما مشتری گرامی معرفی نماییم.قبل از معرفی انواع آینه های دستگاه لیزر لیزر باید به این موضوع بپردازم که آینه دستگاه لیزر  چیست و چه کاربردی دارد؟

اینه دستگاه لیزر یکی از قطعات مهم در دستگاه لیزر است که نوری که از فعل و انفعالات شیمیایی درون تیوب دستگاه لیزر تولید میشود را  به نقطه ی دلخواه اپراتور  هدایت میکند.جنس آینه لیزر از مس و سیلیکون بوده در در دستگاه لیزر  CO2 هم از این جنس از آینه لیزر استفاده میشود.البته جهت بالابردن کیفیت آینه دستگاه لیزر از سایر مواد ماندد المینیوم و .. نیز استفاده میشود.این قطعه توانایی اپتیمایز بودن با تکنولوژی(او ای ایم) را داراست.بعضی از آینه های لیزری از جنس فلزی هستند که در ساخت آنها از مایع نیکل استفاده شده است.

آینه دستگاه لیزر,تنظیم آینه دستگاه لیزر,

آینه دستگاه لیزر

انواع آینه دستگاه لیزر :

آینه مسی دستگاه لیزر و آینه یفلز دستگاه لیزر از انواع اینه دستگاه لیزر می باشند.هر کدام از این انواع آینه در جاها و کارهای مختلف در انواع دستگاه های لیزر مورد استفاده قرار میگیرند.برای مثال از آینه ی مسی دستگاه لیزر زمانی استفاده میشود که تولید گرما در آینه بالا برود زیرا اینه مسی دیتگاه لیزر توانایی تحمل بالای گرما را در حین کار داردو در واقع اینه مسی به خوبی میتواند گرما را هدایت کند.

انواع اینه دستگاه لیزر در پارت لیزر :

۱- آینه دستگاه لیزر سیلیکونی ۲۵ میلیمتری :

آینه لیزر سیلیکونی

 

جنس

سیلیکون

قطر

۲۵ mm

 

 آینه های لیزر سیستم انتقال لیزر را در ماشین های لیزر انجام میدهند که انواع مختلفی دارد و بسته به توان لیزر و هزینه , مدل های مختلفی را شامل میشود که معروف تیرن آنها آینه لیزر مولیبدن mo و آینه لیزر سیلیکون si و آینه لیزر زرکونیوم zr و آینه لیزر ژرمنیوم gr می باشد.

 ۲- آینه لیزر فلزی ۳۰میلی متری :

 

آینه دستگاه لیزر,تنظیم آینه دستگاه لیزر,

آینه دستگاه لیزر

جنس آینه

فلز

قطر

۳۰ mm